Tässä teille taas yksi mehukas paljastus:

Olen aivan helv**** huono matematiikassa. Siis todella HUONO, eikä tässä ole yhtään liioittelua. Kun lukiossa tajusin, että olen huono - piste - eikä se asia muutu vaikka itse Iso E nousisi mua kuopastaan kädestä pitäen opastamaan miksi E = mc2, päätin antaa periksi. Jätin saapumatta useille kyseistä aihepiiriä käsittelevistä tunneista, tai jos olin niille epähuomiossa erehtynyt saapumaan, poistin itseni useasti ikkunan kautta raittiiseen ulkoilmaan kesken tunnin.

Tänään kuitenkin suoritin koemielessä erään matemaattisen toimenpiteen (tosin laskinta avuksi käyttäen) ja pääsin kauhukseni tulokseen, jonka toivon kaikkien jumalolentojen nimissä olevan väärä:

Teen töitä keskimäärin 37,5 tuntia viikossa.

Vuodessa teen töitä keskimäärin 47 viikkoa.

Mikäli en valaistu ja lähde vuorille mietiskelemään, minulla on vielä edessäni ainakin 30 työvuotta.

Tämä kaikki yhteen laskettuna tekee yhteensä 52875 työtuntia!

52875 työtuntia!

Jos tunnen v*******a hyvänä päivänä vain 50 % työajastani, se tekee tunneissa 26437,5 elämässäni edessä olevaa vtutustuntia.

Jopa minunlaiseni matemaattinen lobotomiatapaus tajuaa, että tuon räikeämpää tapaa haaskata elämänsä on vaikeaa keksiä.

...


Hei Kuljettaja: hyppäisin tästä oravanpyörästä mieluusti pois jo seuraavalla pysäkillä!