Kuka muistaa takavuosien poikabändi-ihmeen Nyykkärit, eli virallisemmin New Kids on the Blockin?

Olin aikoinani kyseisen kokoonpanon kaikista sitoutunein, kiihkein, rakastavin ja uskollisin fani (niin, kaikkihan me...). Senpä takia oli varsin viihteellistä päästä viime yönä treffeille ex-nyykkäri, nyk. elokuvastara Donnie Wahlbergin kanssa!

The story goes as follows: jorgokset olivat haastateltavina (Dannya lukuunottamatta?!) jossain telkkarin talk showssa, jonka studioyleisössä satuin istumaan. Yleisö sai esittää haastateltaville kysymyksiä ja mä tietysti sylkäisin mikkiin jotain niin tyrmäävää (en muista mitä) että se riitti herättämään Donnien kiinnostuksen.

Tämä johti siihen, että kuvausten jälkeen Donnie tuli tunnustamaan mulle suuren rakkautensa ja pyysi mua seurakseen Rukalle (!!) pidennetyn viikonlopun viettoon - luvassa koskenlaskua, kanoottisafaria ja sen sellaista. Lysti oli määrä maksaa mun pomoni (!!) luottokortilla... Wow, mikä diili!

No, anyway: myös Miehellä oli pieni sivurooli tarinankaaressa: mun omatuntoni. Kärvistelin unessa suuren päätöksen edessä: lähteäkö rokkistaran matkaan vai pitäytyä parisuhteessa?? Käännyin ongelmani kanssa äitini puoleen, joka oikeamielisyydestään ja rehtiydestään tunnetaan. Mutta, äitini kanta asiaan olikin: matkaan vaan, kerrankos sitä rokkistaran saa vällyihinsä. Ei kai yksi viikonloppu suhdettanne kaada!

Ja niin sitten päätin lähteä. Mutta, kuten unissa yleensä, herääminen tapahtuu justiinsa väärään aikaan. Eli, loppujen lopuksi en tiedä pääsinkö harrastamaan Donnie Wahlbergin kanssa kiihkeää seksiä kelomökissä, kaaduimmeko kajakilla tai kompastuimmeko Karhunkierroksella.

Miksi uniin ei tehdä jatko-osia?