Olen käyttäjä. Nyt se on viimein myönnettävä.

BB otti ja koukutti, teki sen big time. Tämä on ollut niin hämmentävä havainto, etten ole kehdannut tästä teillekään raportoida - olen vain kaikessa hiljaisuudessa nautiskellut päivittäisen annokseni täällä kaappini pimennossa.

Mutta niin siinä kävi. Kun tähän tieteelliseen kokeeseen lähdin, olin varma että selättäisin ison veljen 6-0 ja saisin jälkeenpäin naureskella entistä makeammin nalkkiinjääneille kanssakatsojilleni.

Vaan elämä on ihmeellinen. Dilledong-populasta on tullut minulle lähes jokailtainen seuralainen ja vedän nykyään aivan suvereenisti herneitä nenään milloin mistäkin talossa tapahtuneesta.

Sorella. Drama queen on kirvoittanut lukuisia kitkeriä mielipiteitä sohvastudiostani viime aikoina. Eilenkin pidin aiheesta varsinaisen palopuheen - sen verran voimallisesti kansankynttilämme viimeaikaiset tempaukset ovat riemastuttaneet.

Sori vaan Sore: sitä saa mitä tilaa. Vaikkakin tapauksessasi eniten taitaa harmittaa se, että et ihan saanutkaan sitä mitä tilasit.

 

 


Voi elämä. Kirjoitinko mä juuri nuo edelliset rivit?