Lentokentät lasketaan kai kansainvälisiksi vyöhykkeiksi - eli että ei varsinaisesti ole (niinkuin) missään. Senpä takia ehkä ajatuskin tuntuu kulkevan tänä iltana varsin irtonaisesti.

Mieleen tuli juuri äsken mm. se, että olen muutama viikko sitten joutunut loikkaamaan elämässäni yhden erittäin merkittävän virstanpylvään yli (sikäli kuin sen yli nyt käytännössä yleensä voi loikata).

Ostin nimittäin pitkällisen pohdinnan ja itsetutkiskelun jälkeen itselleni eräällä markettireissulla silmänympärysrasvaa.

Kyllä. Luitte oikein.

Tämä viaton putkilo on aiheuttanut minulle suuremman kriisin kuin se maaginen kolmekymppiä yleensä saa aikaan... Tupsuttelen töhnää aamuin illoin silmäkuoppieni kehysluille ja jokaisen tupsuttelun jälkeen olen näkevinäni rypyt ja uurteet entistä syvempinä...

Olen kertonut tästä hankinnasta myös muutamalle tuntemalleni henkilölle ja kaikki ovat ottaneet syvästi osaa.

Olen käyttänyt 15 millilitran putkilostani nyt ehkä noin yhden millilitran. Loppuja lasken kuin piikkejä aamukammasta: jos seuraavat neljätoista eivät tuo nuoruuden kuulautta olemukseeni takaisin, voinen samantien tanssia muutaman tahdin pähkinänsärkijää kasvopeilini päällä ja lahjoittaa loput heijastimet kierrätykseen.

Kiitos.